"Valami szépet létrehozni mindig öröm!"

Saját fotó
Pécs, Hungary
Megtisztelsz a kíváncsiságoddal, érdeklődéssel!

2012. február 28., kedd

Staféta játékot nyertem Csillánál

CSILLÁNÁL STAFÉTA JÁTÉKOT NYERTEM!!!

Külön öröm nekem, hogy így közvetve Amytől való ékszert viselhetek, hiszen az alapanyagokat Csilla épp tőle kapta! Nyáron jártam Amynél, így állíthatom, véletlenek egyáltalán nincsenek!

Íme az ajándékom, sok-sok kiegészítéssel, melyek igazán meglepetést okoztak!
Csilla, nagyon szépen köszönöm! Hasznos kis darabok lesznek!


Ez pedig az én feladatom lesz következő napokban:


Lassan-lassan körvonalazódik a fejemben a mit és a hogyan, de várjátok ki a végét!


Aztán JÁTÉKRA fel!!!!

5 megjegyzés:

Amy's írta...

Dalma csodalatos dolgokat kaptal.Hu de kivancsi vagyok mit keszitesz majd belole :)

Csilla Papp írta...

Nagyon nagyon kíváncsi vagyok!!:))Bár ,biztos vagyok benne, bármit is készítesz, gyönyörű lesz!!:)

Timike írta...

Szuper dolgokat kaptál,már alig várom a játékot.

Edit írta...

Csodás dolgokat kaptál! Kíváncsi vagyok, hogy mit alkotsz belőlük! :)

Amy's írta...

a lyuk az oldalamon csak egyre nagyobb es nagyobb :) Vajon mi lesz azokbol a szepseges gyongyokbol:)